2014. július 1., kedd

Ketten - Ricsi szülinapja

Ketten - 147.old.

Február 14., hétfő
(Suliban)

(...)
Ebédszünetben Kinga odalépett Cortezhez, és suttogva megszólalt.
- Vidd ki Ricsit.
- Jó. Lehívom a büfébe.
- Nem, az nem jó, meglátja a tortáját! - rázta a fejét.
- Akkor hová hívjam? - kérdezte Cortez.
- Hívd ki magaddal a mosdóba.
- Kinga! Lehet, hogy a lányok együtt járnak mosdóba, de mi általában megoldjuk egyedül is - közölte.
- Nem érdekel! Hívd el!
Cortez zavartan beletúrt a hajába, aztán elröhögte magát.
- Felőlem - mondta, majd Ricsi felé nézett. - Megyek a mosdóba. Jössz?
- Mi van? - kérdezte Ricsi elképedve.
Én visszafojtott nevetéssel néztem őket, majd segítségkérőn Zsoltihoz fordultam, aki szerencsére kapcsolt.
- Én megyek veled.
Ricsi összevissza kapkodta a fejét, végül feltápászkodott.
- Akkor menjünk együtt - hagyta rájuk.
- Kell még valakinek? - kiáltotta Zsolti. Az egész osztály felröhögött, mire mindhárman kimentek a teremből.
(...)
Megrezgett a zsebemben a telefonom, mire előkaptam, és megnéztem az sms-t.
- Cortez kérdezi, hogy meddig kell a vécében lenniük Ricsivel, mert már kicsit kellemetlen...
- Jöhetnek - biccentett Kinga, amikor befutott Jacques a tortával.
Gábor az ajtóban állt, majd amikor a három fiú visszaért, becsukta utánuk az ajtót, hogy senki ne jöhessen be. Ricsi, amikor meglátott minket, totál leblokkolt, és kérdőn nézett körbe. Az egész osztály ott volt, és boldog szülinapot kívánt neki, majd Jacques az orra elé nyomta a tortát.
- Kösz - bólintott Ricsi zavartan. - Mindent - tette hozzá, majd elsőként Virágot ölelte át, aztán sorban engem és Kingát, végül megköszönte a többieknek is (őket értelemszerűen nem ölelgette).
(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése